Deletedmom_875 1 aylık bebegim haftada 2 3 kez mama yiyor, mamaların en küçük boyu 350 gram. Açıyorum mamayi 3 haftada kutu yarıya anca iniyor. Bu durumda ne yapıyorsunuz?
sedaozan Deletedmom_875 bi kez bizim mamanın bu süresi geçmişti ve balık gibi ağır bi koku almıştık bu yüzden kullanmamıştım sonra da zaten o süreyi hiç geçirmeden kullandık mamayı
irva Deletedmom_875 3 haftadan sonra kullanılmaması gerek tüketimi o şekilde.Bozulup bozulmadığını bazen anlayamama durumu da oluyor.O yüzden hiç riske girmeyin.
src414141 Deletedmom_875 mama bozulduğunda zaten topak topak oluyor ben bir ay oldu açalı kullanıyorum bişey olmuyor çok şükür hava almayacak şekilde muhafaza edin bişey olmaz
Deletedmom_875 BeyzaN77 Baktım şimdi normal toz şeklinde görünüyor yapışık değil, 1 kutu daha aldim üstelik bu az kaldı diye. Onu açtığım zaman o da aynı olacak çok az yediği için