hemsireanne01 Oğlum 1,5 aylık ve kolik. Bir anakucağı almak istiyorum ama kararsızım. Babybjörn muadili mi almalıyım yoksa hamak tarzı olanlardan mı? Kullanan anneler memnuniyet durumunuz nedir ve kolikte faydalı oldu mu tavsiyelerinizi bekliyorum.
Busra2089 hemsireanne01 Otomatik sallanan anakucağı aldım ben ama 1 hafta anca bindi sonra atak başladı asla binmedi şu anda duruyor öyle. Bu yüzden diğerlerinide almaya cesaret edemiyorum aslında babyjörnün muadelini bende almak istiyorum ama eşim onada binmez diyo 😅
F-Duru26 hemsireanne01 canım ben hamak aldım 1.5 aylıktan beri kullanıyorum seviyor denemeni tavsiye ederim ve kolik anneleri de alıp memnun olduğunu yorumlara yazmışlar
Zeynepbahar91 hemsireanne01 kolik bebekte anne karnı hissiyatı oluşturan hamak tarzi şeyler daha çok iş görür. Kızım kolikti. Asla beşikte yatmadı. Ya koynumda tenimi hissederek uyudu ya da çarşafın arasında sallanarak. Zaten çoğu zaman o dönem atlatilana kadar malesef uzun saatler uyumuyorlar.
SevgiliMerdin hemsireanne01 1 aylık yok maalesef gazdan duramıyor normal de sevdi aslında ama gaz sancısında kıvranıyor 😭😭
hemsireanne01 Busra2089 otomatik anakcuağı kız kardeşimden bizede geldi onda durmuyor. Babybjörn muadiline benim eşimde çok sıcak bakmıyor.😅
hemsireanne01 SevgiliMerdin şuan beni en iyi siz anlarsınız🥹 babybjörn ana kucaklarının kolik bebeklere yararı olduğu ,çocukların çok sevdiği falan söyleniyor .kullanan annelerden yorum bekliyorum ama gelmedi maalesef 🤷♀️ Sizede faydası olurdu.
F-Duru26 hemsireanne01 benim kız beşikte yatmadı az yattı. Ayakta sallayarak uyutmaya alıştırdım sonra bu hamaga denk geldim hamakta uyuyor bazen gece uyuyunca hamakta yanıma alıyorum
hemsireanne01 Zeynepbahar91 benimki hep koynumda olmak istiyor. Tamam bende istiyorum güvenli bağlanma adına ama azıcıkta olsa benden ayrılsın istiyorum onun için beşik arayışına girdim. Çarşafta sallanmak bile susturmuyor bizimkini, ki onda da zaten ben yine kopamıyorum.onun yerine kucağımda kalsın diyorum.