elifimveben normalde raporlu olduğunuz ayı iş yeri değil sigorta yatırır. Yarım ay çalışıp rapor verdiyseniz bi aylık çalıştığınız gün kadar iş yeri yatırır. Rapor tarihi bittikten sonra bir ay içinde rapor paranız yatar. Bazen bi hafta bazen bit ay kadar sürer. E devletten bakabilirsiniz. PTT’den kimliğinizle alırsınız. Verdiğiniz rapor 30 günlük bi raporsa da 27 gün kadar para alırsınız. Çünkü üç günden sonra ödeme yapılıyo. Ben ameliyat olduğumda 30 gün rapor almıştım, 27 günlük maaşım yatmıştı.