2kiz1anne 6 ay 23 günlük bir kızım var ve kova burcu. Uykuyu ve yemek yemeyi hic sevmez,bana aşırı yapışık. Sevilmeyi,hirpalanmayi cok seviyor,cok hareketli 5.aylikken emekledi,geçen hafta disleri çıktı🙈 Sizin kova burcu bebisler ne alemde? 😊
Blue2022 2kiz1anne 6 ay 25 günlük oğlum Sevilmeyi,ilgiyi ona kitap okunmasını çok seviyor. İlk tatilimizi yaptık çok uyumluydu. Havaalanı, farklı insanlar çok ilgisini çekti. Herkese gülücükler attı.Dişi 15 gün önce çıktı. Emekliyor ve yalnız kalmak istemiyorum. Yapışık ikiz gibi olduğumuzu söylememe bile gerek yok sanırım😊
Ruzgarperisi 2kiz1anne 6ay 18gunluk kızım var benim. Bana rəsmən yapışık yasiyo.hep onunla oynamami istiyor.yemegi iyide uykusu pek istədiyim gibi değil.masallah çok haraketli aktif bir bebek .yerində durmaz bi dakika..gecən ay emeklemeye başladı bu ay da dişlerini çıkardı .alttan iki tane 🥰😍
Sjsgsjsui 2kiz1anne benim kızım da 6.aylik 15gunluk işim varken yürütece koyuyorum nereye gidersem geliyor arkamdan yanından ayrılınca ağlıyor 😂emekleyemiyor şuan dişi de çıkmadı daha gece yatarken huysuzluk oluyor dün gece mesala çok huysuzluk vardı uymadı bi🙄
2kiz1anne Blue2022 Yaa cok guzel masallah ona.Benimki asla durmuyor,disari cikmaya korkuyorum maalesef. Arabada duruyordu o da yok artik kucak istiyor ve baskasini asla istemiyor.
Ysalvatore Blue2022 tadını çıkartın kova Burcu erkekleri ileride büyüyünce ilgisiz cool kendi halinde özgürlüğüne düşkün oluyor tanıyamicaksınız oğlunuzu😂😂nerden biliyorsun diye sormayın başharfi kocam 😂
Ruzgarperisi 2kiz1anne gercekten hirpalayarak seviyorum çocuğu .banamisin demiyor çenesini boynunu opuyorum.gidiklaniyor.gulmekden bir hal oluyor .bazen minik isirir gibi yapiyorum.hic orali olmuyor 😂
Bensum 2kiz1anne 18 aylık kızım kova Burcu. Yaşından sonra yeme içme uyku düzene girdi çok şükür. Ama inanılmaz hareketli bir çocuk. Çok da sakar sürekli düşüyor kırıyo döküyo kendine çok zarar veriyor maalesef 😕4.5 aylıkken emekledi bizimki de 11 aylık yürüdü
2kiz1anne Bensum Darisi basimiza insallah bizim de uykularimiz yememiz düzene girer. Nazar degiyordur kuzuya.
Elifinci17 2kiz1anne benim kızım da 8 şubat doğumlu 6 ay 10 günlük. kova burcu. 5 bucuk aylıkken 2 diş cıkardı. Çok güleç bir bebek. Hareketli ancak yüzüstü yatınca cok fazla kusuyor birkaç defa nefesi kesildi o sekilde kusarken diye ben hiç yatmasına izin vermedim korkumdan. Yoksa 3. Ayında tam tur dönüyordu. 5 bucuk aylıktan beri desteksiz oturuyor. Ve maşallah aşırı ama aşırı tombul dışarı cıkaramıyorum cıkarsam da üstünü örtüyorum hep nazar olacak diye. 😁
2kiz1anne Elifinci17 Ay masallah biz daha oturamiyoruz. Benim kızımı da görenler tombik falan diyo ama yediginden degil,yapisi oyle 😁
Elifinci17 2kiz1anne ben 4 aylıkken başladım oturtmaya. Hazırdı ve istiyordu. Reflüsü de yavas yavas geciyor gibi. Yüzüstü yatırmaya baslayacagım yeniden. Zaten artık ben yapmasam bile oturduğu yerden kendisini yere yatırmayı öğrenmiş 1 haftadır onu yapıyor. Sanki sen yapmazsan ben yaparım der gibi. 😁 Ablası 1 yasında emekledi 17 aylıkken yürüdü.bakalım bu kızım ne zaman başaracak bunları