smeyyed ya kızlar kuymaktan başka bir şey yemek istemiyor kaç zamandır😔😔 önceden pankek omlet falan ne olsa yiyordu iştahı güzeldi😔 küçük azıları çok zorluyo sizce geçici bi durum mudur😔😔3 öğün yiyordu artık gün içinde bi öğünü mutlaka yemiyor😔
Megututu smeyyed benimkide sadece lapa tarzı yiyor karışım şeklinde her gün böyle hazırlayıp yediriyorum napalım aç kalmasınlar dişleri çıkana kadar sabır
Caglamm smeyyed benim kızımda sadece melemen yiyor. Yumurtanın sadece beyazını yiyor. Bazen tek öğünü bile zor yediriyorum ağzını kapatıyor yada ağzından çıkarıyor, dişleri geliyor zannediyorum ama gelen giden yok salya çoğaldı son 1 aydır ama çıkmıyor.
nidas_mom smeyyed sıcaklar çok etkiliyormuş iştahlarını bi de şu an diş sürecinde de olabilir benimki yaşına girdi daha yeni. Yan kesici dişler yokluyor o yüzden de reddedebiliyorlar
kirmizibalikgolde smeyyed 11 ay 9 günlük. Benim kızımın hala düzene oturmadı. Bugün yumurtalı ekmek yaptım 5 6 lokma yedi pekmezi bandirip. Lokmalarin küçüklüğünü tahmin edin 🤪 ama sizinki güzelmiş bence tekrar duzelir
smeyyed Megututu benim bebeğim ek gıdaya geçtiğinden beri hep güzel yiyordu ben onu hiç püreye alıştırmamıştım o yüzden moralim bozuluyor
smeyyed nidas_mom inşallah öyledir oğlum gerçekten çok terliyor sıcaktan bir de doktor küçük azıları zorluyor demişti zaten parmakları sürekli ağzında
Ummahan250820 smeyyed benim kızımda 11 aylık ek gıdamız güzeldi 2 haftadır yemek istemiyor hiçbirşey sanırım azılar gelecek
smeyyed Ummahan250820 doktor bize de küçük azıları zorluyor dedi inşallah bu yüzden yemiyordur çünkü çok iştahlı bi bebekti
Hellomoto smeyyed benimde 11 aylık kızım kahvaltıda hiç yemiyor sadece domates yiyor onuda sonra geri çıkarıyor omlet denicem bende tarif verirmisiniz nasıl yapiyorsunuzda seviyor normal unmi kullanıyorsunuz yada tam buğday unumu
smeyyed Hellomoto bi tatlı kaşığı yoğurt bi tatlı kaşığı tam buğday unu bi yumurta birazda dövülmüş cevizi karıştırıp tereyağında pişiriyorum