Cik Rica ederim. Ek bilgi olarak bunların uçları tek kullanımlık deniyor kullanma kılavuzunda. Ama ben her olctugumde ucunu değiştirmiyorum açıkçası. Bunun biraz da ticari olduğunu düşünüyorum. Hastayken günde defalarca olctugum oluyor. Buna uç dayanmaz ki. Bir kaç kullanımdan sonra değiştiriyorum. Sorun yaşamadım doğru ölçüyor her sekilde. Zaten sadece bebek kullanıyor 😊