Anneler bebeğim 14 aylık emeklemeden yürüdü ancak bu sefer düştüğünde kalkanıydı tutunup kalkmak istemiyo diz bükmek istemiyo ve dizle ilgili hareketlerde yetersiz ve isteksiz.sürekli peşindeyiz tahmin ediyorum tam olarak gelişmedi endiseleniyoruz değerlerinde mi skinti var nörolojiye götürmek gerekli mi ileride hareket konusunda skinti yavaş kalır mı yaşıtlarına göre bu şekilde olan var mı bebeği bilgi verir misiniz💐