Alparslan2022 maalesef ben 😔 4. Ayda başladı reddimiz 7.5 aylığız hala devam, sütüm bitmesin diye elimden geleni yaptım ama maalesef iyice azaldı. Damla bile gelmiyor sağınca, Biraz tutsa yine umut etcem ama olmuyor nedense 🤷 inşallah siz başarırsınız 💗💗