Mrb. Oğlum 4 buçuk yaşında 4 yaşına doğru dışarıya göre biraz anlasilir konusmaya basladi geç konuştu yani. Simdi de herseyi anlatabiliyor benimle gün içinde rahat rahat konuşabiliyor ama mesela dün kuzenlerinn yanında konuşmak istemiyor amcasına görüşürüz de bakalım diyoruz demiyor. İletişim kurmak istemiyor gibi. Acaba duzgun konuşamam kelime cümle kuramam diye mi korkuyor ki. Bu konu için konuşma ve dil terapisine giden var mı acaba