Ayazinannesiseyda parka götürmek kötü birşey değil, ama her ağladığında istediğini yaparsan bunu huy edinir hep kullanır ve rezil olursun hiç, bir yere gidemezsin. Eğer ağlıyorsa kucağına al sakinleştir sakin sakin konuş, dikkatini dağıt yada bırak biraz ağlasın siniri geçsin kucağına al pencereden baksın sakinleştir bir şekilde