Irmakprensesinannesi Arkadaşım senin doktorun beni ilgilendirmez. Havalar çok sıcak. Anne sütü neyse ama doktorlar küçük olan bebeklere bile her mamadan donra 1 çay kaşığı su verin diyor.
Suyu açken vermeyeceksin. Karnını doyurucsksın. Emziricen ya da mama vericen, bebek doyduktan sonra biraz zaman geçince su vereceksin susuzluğu geçecek. Çocuğun,bebeğin suya tabiki ihtiyacı var.
Benim tanıdığımın bebeği bu yaz sicaklsrinda doğdu hiç su vermediği için vefat etti. Doktor hiç mi su vermedin bebeğe demiş. 6-7 aylıktı. Ne kadar üzücü. Tek sonuç susuzluk çıktı. Karnı doyması ile şu çok farklı.