Kizim 30 aylik. Zaten yemeyen bir cocuktu, ama baba yanında olmayınca veya karismayinca yine bir şekilde yiyordu. 5 gün önce ishal kusma derken epey hastalandı. 5 gündür de babaya acayip sarmış durumda o bir şey için ısrar etmiyor ya o yuzden . Sudan başka ağzına lokma koymuyor. Baba da hiç ısrarcı değil, halbuki az üstüne dursa onunla yine yiyecek beni yaklastirmiyor hiç yanına. Mesela dün patates hasladim, çocuk bir iki ısırdı dedim yedir onu kendisi yemiş gelmiş diyor ona yeter daha yemedi. Çocuğu hasta hasta alıp hergun bakkala götürüyor simdi yine gittiler. Allah im artık sinirden ağladım, dedim bu çocuk açlıktan ölecek görürsün o zaman bakkalı manavi.boyle babalık olmaz hiç mi vicdanin sızlamıyor. Hic oralı bile olmadı, zayıf olması iyidir diyor. Lütfen bana bir şey söyleyin, haksız mıyım? Abartıyor muyum ? Nasil bir yol bulacağım?