uykusuzhergece_ Bebeğim şuan 9 aylık , doğduğundan beri lansinoh marka biberon kullanıyorum. Ama biberon akıtmaya başladı . Bebeğim mama içerken iüstü başı hep ıslanıyor yaa çok sinir oluyorum kaliteli diye aldım birde 😞😞
Egeninguzelannesi uykusuzhergece_ Oğlum 11aylik başından beri Lansinoh kullanıyoruz silikonunu değiştir istersen canım 10 aylık olunca biberini değiştirdim ben geç bile kaldım aslında
Elifyussf uykusuzhergece_ başlığı yıpranmış başlık tek satılıyor mme kısmı ondan alın biberin ile alakası yuok tak çıkar yapıldığı için