Biogia tek basina kullanilmiyordu sanirim, probiotik bagirsak duzenleyici o,
Ben de ayni nurses kullandim ama hic memnun kaladim,
Sab simplex tavsiye ederim, gunde 3 kere 6.7 damla kullaniyorduk, onunla birlikte kalidon probiotik gece 5 damla…
Sen de sab ve biogia yi benim kullandigim gibi kullanabilirsin