Asli_aydin001 Kızlar lütfen yardım edin 2 günlüguz daha hastanedeyken hicbirseyi yoktu ama bu gece sabaha kadar uyumadı göğsümü bi saniye olsun bırakmadı sezeryan dogum yaptım ama ondan önce 20 saat sancı çektim ne yapmam lazım uyuması için
Betul-08 Asli_aydin001 canım ilk günler böyle senin kokunu arıyor yapışık geziyorsunuz benim bebeğim 1 ay 5 günlük hala daha göğsümde sakinleşiyor yatağa bırakınca ağlıyor
iremnr Asli_aydin001 sütünün olduğundan eminsen eğer dünyaya alışamayıp korktuğu İçin yapıyor olabilir evet tehlikeli ama yatarak emzirmeyi öyle uyumayı deneyebilirsin. Ben doğduğu gün emzik verdim emzik vermeyi denersen oda kurtarıcı olur. Sakın bunalma sakin ol biz şuan 4 aylığız uyku eğitimi alıyoruz bi şekilde geçiyor 🥰
Asli_aydin001 Ugurluyolum evet ama sürekli bireyler yiyip içmem gerekiyor yoksa şu gibi oluyor o zaman doymuyor beyaz değilde sarı olduğu zaman doyuyor
iremnr Asli_aydin001 evet yemek düzeninize dikkat etmeniz laZım birde 3. Aya kadar süt fazla üretiliyor ilk baştaki kısım su gibi oluyor akşama doğru emdiği için sürekli yağlı kısıma ulaşıyor. Mochiyle baştaki sulu kısımı biraz sağıp sonraki gelen kısımı da emzirebilirsiniz