Eysar benim kızım 7 aylık şuanda ağladığı zaman pencerey dahi çıkardığma çıkmak için daha çok heyecanlanıyor ve istiyor çıkınca resmen sevinç gösterisi yapıyor bebekten bebeğe gelişim değişir o yüzden 5,6,7 ay hiç farketmez diye düşünüyorum evim bahçeli olduğu için ve neredeyse tüm günümüz bahçede geçtiği için alıştığının farkındayım ☺️