Nefes_ece benimde kizim 3 aylık hala da kundaklıyorum ellerini yoksa uyumaz kendini uyandırır ve huysuzlanır uykusu kesildiği için, geceleri sadece derin uykuya daldığında kundaksız uyutuyorum, kıyamıyorumda sıcak havalar, denedim de kundaksız yatmıyordu alışmış bazen bekliyor kendisi kundaklayınca gülmeye başlar, artık yapmamam gerek ama başka yöntem bulmam lazım uyuması için benimde, bu arada gününe 2-3 saat bir kere uyur geri kalan zamanları memede yarım saat uyuyor.