Bebeğim 2 aylık oldu göğüs ucu yok diye silikon uç kullandım ilk 19 gün emziremedim bile , 1 haftaıdr silikon ucu zor bela bıraktık normal emmeye başladı ama 2 gündür göğüslerim sızlıyor ağrıyor ona rağmen emziriyorum, emerken huzursuzlanıyor ayağıyla tekme atıyor memeyi 10 sn emip bırakıyor tekrar emmek için uğraşıyor memeyi bırakınca mutlu görünmüyor doymadığını anlamak için mama yaptım verdim hepsini içti tok olsaydi diliyle iterdi iki göğsüde emzirdim ona rağmen doyuramadım benim sütüm mü az ben mi emziremiyorum 😔