Papatya2636 7 aylık benimde kızım ve dün gece dişlerimi sıkarak ağlamaktan kriz geçirdim artık gerçekten bir dolmuşluk vardı en sonunda patladı uyku nedir bilmeyen sürekli kucağında viz viz ağlayan bir kızımla kafayı siyirmaya ramak kaldı. Gerçekten şükrediyorum üzülüyorum ama kesinlikle sakin kalamiyorum o kriz geldiği anda biraz olsun kendimi rahatlatmak adına kızımı beşiğine koyuyorum önüne oyuncak veriyorum ve 2 dk balkona çıkıp nefes alıyorum içerde kızım krize giriyor ağlamaktan kucağına al diye tüm gün evin içinde kucağında bebekle bulaşık topluyorum bultikaşık yerleştiriyorum yemek yapmaya çalışıyorum makineye çamaşır at çamaşır ser evi süpür ve hepsini kucağımda kızım varken yapıyorum artık agirlasmaya başladı kucakta bir süre kalınca belim ağrıyor. Yemek zaten yemiyorum çoğu zaman off çok doldum gerçekten bunları böyle anlatınca dogurmasaydin şikayet edeceksen dedikleri için kimseye de Bir şey diyemiyorum ama gerçekten mental sağlığım hiç yerinde değil 40 kiloya düştüm resmen bunları ağlamaktan gözleri şişmiş ve artık güçlü olmaya dermanı kalmamış bir anne olarak yazıyorum varsa tavsiyeniz bende okumak isterim