Zeyzey20 Kızım 25 günlük oldu ve sarıldığımız hala 15 düşmüyor ne yaptıysam olmuyor doktorunuz artık önemli olmadığını 2 aya kadar düşeceğini söyledi ama yinede karaciğerine falan bakacağını söyledi bi sürü kan aldı sonucları bekliyoruz böyle olan var mı ? Karacigere bakıcam diyince korktum bişey olur mu bişey çıkarmı çok korkuyorum yaşayan varsa biraz bilgi verebilir mi sarılık neden üzüyor bilen var mı ?
Zelnuray Zeyzey20 bugün bizim bakıldı ultrason ile bişey çıkmadı karıciğerdeki damarlar tıkalı mı değil mi ona baktı bilirubun totl normal sarılık direk karacığerden gelen sarılık
Ylmzkbra06 Zeyzey20 canım oğlumda da uzayan sarılık oldu ve 2.5 3 ayda anca geçti. 1 ay kontrolünde geçmediği için kan idrar karaciğerlerine falan bakıldı şükür bisi çıkmadı.yapabilecehin bol bol beslemek. Geçiyor merak etmeyin 🙏
ayaz07 Zeyzey20 2.aya kadar gecmeyen bir sarılık dönemi atlatlik cok zordu sürekli tahliller oglum bir gece hastanede fototerapi gördü cok şükür hicbirsey cikmadi hicbirinde hatta en son gen testi istemisti doktorumuz onda da bisey cikmadi narkotik bir hap kullandik 7 gün boyunca ve cok yavas yavas düstü sakin kalmaya calisin ki sütünüz etkilenmesin
Ynctlgtmn Zeyzey20 benim oglumda olmustu 2 aylik falandi gectiginde 7 tup falan kan aldilar idrar tahlili yapıldı karaciğere bakildi bise cikmadi bol bol emzirceksin dedi doktor yarim saatte bir hatta iki damla olsa bile alsin dedi cok sukur gecti korkma inşallah gecer bise olmaz
Zelnuray Zeyzey20 bilirubun total ve direk sayımı kaç total bizim 8 direk 1 olması gerekirken 2 bizim o yüzden karaciğere safra kesesine bakıldı dar veya tıkanık şüphesi ile bakıldı çok şükür bişey çıkmadı ultrasonda
Oozzee Benim oğlumda uzayan sarılık oldu. 1 ayı geçmişti, doktoru isterseniz bi ilaç var, 5 gün verin atar vücuttan demişti. Onu kullandık, 5 günde geçti. Ama bekleseydik 3 ayda falan geçecekti, biz beklemek istemedik.
Bernayilmazz Zeyzey20 benimde oğlum sarılık oldu 3 günlükken 21 di sarılığı küvezde kaldık üç gün sonra tekrar yükseldi iki gün yine kaldık şimdi 10na düşmüş doktor bizede sarılığı geçmiş yükselmez dedi bol bol emzirin mama takviyesi yapın gerekirse biz öyle atlattık
Yildiz070707 Benim kızım da 2 aylım şuan yeni yeni geçti diyebilirim bütün kan testleti yapıldı hiç bi sıkıntısı çıkmadı doktor da bunun anne sütü sarılığı olduğunu 3 4 ay bile sürebileceğini önemli bişey olmadığını söyledi canını sıkma