sunbaby aynı şekilde Malesef. Suyu denedim, mama yerine içsin diye ama ıı ııhh yemedi.
O mama içilecek. Bir gün direndim en az yarım saat kıvrabdı yatakta,dalamadı uykuya.
Tadı farklı gelebilir içmeyebilir.
Benim oglan allahtan sıcak içmiyor mamayı. Oda sıcaklığında, biberonlara suyunkoyuyorum kalkınca sadece mamasını ilave edip karıştırıyorum. Zaten ev 32 derece. Su baya ılık kalıyor. Bazen o bile sıcak geliyor da içmiyor sıpa.