Kızlar önlisans mezunuyum hazır evdeyken ve vaktim varken ikinci bi üniversite okuyayım diyorum lisans mezunu olurum en azından okuyan kayıt yaptıran var mı ne yapmak gerekiyor hiç bilgim yok, sanıldığı kadar zor mu acaba 8 aylık kızım var acaba yapabilir miyim ?