Venusum ben de o zamanlar çok karşılaştım meme reddiyle, kafasını geri çekiyor bir türlü memeyi almıyor deli gibi ağlıyordu, kucakta gezerek, hoplatarak, tlfdan süpürge sesi açarak vs denedim hep öyle pes etmeden emzirmeye devam ettim. Doktorunuza ve sağlık ocağındaki ebelere mutlaka danışın, pes etmeyin lütfen, illaki emecek, sık sık emzirmeyi deneyebilirsiniz, biraz uyuduktan sonra (1-2 saat) uykusunda meme verin, memeyi yanağına değdirince yönelecektir zaten, şu an 23 buçuk aylık hala emiyor bizimkisi, ben de nasıl memeden keseceğim diye düşünüyorum☺️ Rabbim kolaylık ve sabır versin🙏🏻