Kızlar aşı vurulalı 2 gün oldu iştahsızlık çok fazla biberon savaşı veriyorum resmen mamayla besleniyoruz sadece huysuzluk var ve hala kolik bir bebeğe sahibim 💩 ve alttan gaz çıkarma problemimiz var ne yapsam olmuyor kafayı yemek üzereyim yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim 🥹❤️