Melekanne91 Cik domates 1 yas altina verilmesi uygun degil alerjik reaksiyon oldgu icin.ama kanli ishal ve ates iyi bir durum degil hemen gotrmelisiniz acile
Cik Melekanne91 domates veriyorum canm tabi tadımlık bişey olmadı çok şükür ama bebeğim enfeksiyon olmuş o yüzdenmii iki gün çok kötü geçti şimdi iyi allaha şükür
Cik Bebikimm köye gelmiştik arıtmadaki suyu kaynatıp veryordum ama biberonunu çeşmede yıkıyorum oyuncaklarını falan hiç aklıma gelmemişti