kızlar merhaba devlette hormonsuz spiral taktırdım ve ondan sonra bir defa adet gördüm şu an 2. adetimi görmem gerekiyor ama 10 gün gecikti benim gibi olan var mı kontrole gidemedim kayma falan olabilir mi? eğer olmuşsa aranızda naş anladınız lütfen yardımı olur musunuz