Masall_moms01 Arkadaşlar 4 ay 12 günlük olduk şu sıra geceleri uyanıyordu ama bu gece aşırı sık uyanıyır ağlıyır kafayı yemek üzereyim ayağımda sallıyorum bırakamıyorum çıldırmak üzereyim sebebi nedir sizlerde durumlar nasıl gerçekten ağlıyorum artık
minigiminannesiii Masall_moms01 biz 3 aylığız ama bizde erken başlıyor ataklar öncekiler de öyle olmuştu. Aynı durumu ben de yaşıyorum. Önce gaz sancısı ona uyanıyor sandım ama artık saat başı uyanıyor. 1 saat emzir salla yerine bırakamıyorum sonra yine uyanıyor. Ruh gibi geziyorum ortada.
Birannisbirbebis Masall_moms01 atak haftasıdır canım genelde atak yapıyor tabi bir ateşi vs yoksa. 4 ay atağı ve uyku gerilemesi yaşıyordur
Melekanne91 Masall_moms01 dua edin yeme reddi yok suan.atak ayi cok norml ataklara start verdiniz.ve uzulerek soyluyorum bunlar hicbise her yenisi daha zor.hic bitmiyolarda.9 bucuk aylk oglum var 1 aydir ne uyudugumu ne yedigimi ne otrdugumu bilirim.geceleri aglar uyanir mesela dun 5 kez uyandi agladi agladi zar zor uyuttm.ust disleri cok skntili patlayamiyor bi turlu yani dmeem o ki daha kuck buyudukce ataklarda yorucu.allah yardmcn olsun insirah oku bol bol ama smdiden isyanlara girm3 daha yeni basladin😊
Masall_moms01 minigiminannesiii mama içiyor emmeyi bırakalı malesef çok oldu ama bu acıkma uyanması olamaz imkansız ne olacak böyle bilmiyorum insan çıldırıyor elimde değil kendimi sıkıyorum artık
minigiminannesiii Masall_moms01 yok yok acıkma değil. Bizimki ilk uykuyu 3-4 saat uyurdu yatınca şimdi 1.5 saatte kalkıyor gece boyu da en fazla 1 saat uyuyo. Geçmesini beklicez artık sabırla. İlk günler çok kötüydüm de kabullendim artık ama fiziksel olarak çok yoruyor tabi
Masall_moms01 Melekanne91 her dönemi zor tabi haklısınız yeni başlıyoruz daha ama işte fiziksel olarak çok yorucu olunca istemsizce insan böyle oluyor
Masall_moms01 Busramaden Zaten bende bebeğimin bana gıcıklık olsun diye yaptığını düşünüyordum teşekkür ederim
Melekanne91 Masall_moms01 cok haklisiniz aynilarini yasadim hatta 6. Ayda emmeyi tamamen birakti dahada emmedi.tramva gbi oldu bnde cok uzuldum geri donsun diye yapmadgm sey kalmadi donmedi memeye.ama yapacak bisey olmuyor malesef.onlarda insan kucuk canlilar hepsinin ayri ayri kisiligi var huyu var.gececek bugunler takmamayi ogreneceksiniz azda olsa.oglum 9 bucuk aylik benimde derdim yemek yemiyor mama icmiyor.yoruldm artk ama yapck bise yok yilmadan ugrasiyorm.allah hepimize guc kuvvet versn insallh😊
MimozaYT Masall_moms01 bizimde çok güzel uyku düzeni vardı 1 hafta iyice bozuldu her saat başı uyanıyordu 2 gündür düzeliyor gibi 10 kere uyanıyorsa 5 e düştü gibi bişe oldu 4ay 26 günlük bu arada bu aylarda normalmiş uyku gerilemesi diyorlar bebek büyüyor keşfettikçe düzeni değişiyo