Rav-Ebu Allah aşkına bu ne yeni farkettim 2 yaşında ki kızımın dudak bağı var dişi ayrıktı hiç bakmadım yeni fark ettim kötü birsey mi bu ameliyat VS gerekiyormu doktora gitmelimiyim
sinemmm58 Rav-Ebu büyüdükçe zorlaşıyor kestirmek çocuk cerrahi polikliniğine giderseniz eğer keserler
Berna7 Benim bebeğimde var doktorum kozmetik olarak rahatsız ederse kestirirsin şimdi gerek yok kestirmeye dedi. Bizim de bayağı kalın üst dudağının ortasından bile belli oluyor.
Rav-Ebu Berna7 ya 2 yaşında ki kızım da daha az önce farkettin😭dişi ayrık ve bağ arasında sizinki de öyle mi😓
Berna7 Rav-Ebu evet izi damağına kadar gidiyor hatta benim bebeğim 56 günlük ben tıp okuyorum o yüzden hemen farkettim. Doktora ben söyledim. Ben kestirecektim ama gerek olmadığını söyledi. Kızınız yemek yerken kaşığını sıyırabiliyor mu?
Berna7 Berna7 bu arada dudak bağı olanlarda genelde dil bağı da olur. Bu daha önemlidir. Konuşmayı etkiler.