Rav-Ebu Deletedmom_33 ya normal demekki benimki de 38-39 gibi ben ölçtüm bana kafası büyük geliyordu İnternette makrosefali yazınca korktum size sormak istedim erkek mi bebeginix
Rav-Ebu KubraMelih ay maşallah subhanallah kız heryerde söyleme Allah korusun. Ya ben şey için merak ettim bebeğimin kafası bana büyük geldi ölçtüm 39 çıktı İnternette makrosefali yazıyor korktum yaaa
KubraMelih Rav-Ebu bebeklerin kafası vücutlarına göre biraz büyük olur hemen hastalığa yormayın kötüyü çağırmayın 😌 eğer bi sorun varsa zaten ölçümlerini yapan doktor size söyler emin olun 🥰42hafta içerde kaldı beyimiz değecekse nazar buna değsin 😂😂
Deletedmom_33 Rav-Ebu evet. Bizim şuan 6 aylık. 47.5 olmuş. Doğum öncesi Bpd ölçümü fazlaydı bana da kafa çapı sinirda diye Sezeryan günü vermişti.