Rav-Ebu merhaba, reflü olsa anlarsınız, sadece besledikten sonra değil ne zaman kusacağı belli olmuyor ve fıskırır tarza kusuyor. Biz evdeki tüm halılar kaldırmıştık o denli kusuyordu. Birde kafasını geriye doğru atıyordu. Bu önemli bir kriter. Bebeklerde kusma normal besledikten sonra bu durum bebeğin kilosunu etkileyince genelde müdahale ediyolar. Yani reflü tedavisine baslıyorlar. İlk lansor ve gaviscon ile basladık yeterli gelmeyince motilium eklendi.