Merhabalar anneler. Yemin ederim dördüncü ay atağına geri dönmüş gibi hissediyorum. Güzel uyuyan kızım gitti saat başı kalkan kıza döndü. Baktım atak haftasındayız. Bir de bu dönemde uyku gerilemesi varmış. Şu an bittim diyebilirim kaç gündür. Güler yüzlü kızım gitti başka biri geldi… Bir an evvel bitse de kurtulsak. Sizde de var mı sekizinci ayda böyle şeyler?