Melmel88 mamayı sevmemiş olabilir. Gazı varken yediğinde kusabilir. Yerken hava alıyor olabilir. Yedirme şekli nasıl sonrasında nasıl olmalı biliyorsundur zaten. Sürekli boru şeklinde kusmuyorsa sorun yok diye biliyorum. 5.ayına kadar yedikten sonra azda yese çokta yese hep kustu bebeğim. Annem oğlum için bu çocuk ağzından sıçıyo yav der 😂 doktora sordum mideleri gelişmediği için az az kusmasının normal olduğunu söyledi.