-manisa45deniz 2.50 aylıkken bebeğim emmeyi bıraktı mama kullanıyoruz aptamil corna olduk bebeğim ateşlendi 2 gün çok güzel yiyordu 3 gün hep uyuyor ve mama yemek istemiyor su içiyor biberonu değiştirdik ama yemiyor ağlıyor neden olabilir napmalıyım
Gmznr2909 -manisa45deniz hasta ise normal hastayken oğlum da iştahı azalıyor ama yarın doktoru ara sor derim su içiyorsa ver vicud susuz kalmasın
Ebruuuuuu -manisa45deniz Uykusunda içirmeyi deneyin bir de. Kızım 10 aylık hala uykusunda içiyor sadece mamayı
Gmznr2909 -manisa45deniz benim oğlum 1 ay içinde imi kere hastalanmışti o ay kilosu hiç artmadı bizde hastanınca istahimiz azalıyor az az sık sık ver mama ben öyle yaptım hep az da olsa içer mamayi.. korkma da ha kaç kes hastalanınca rabbim buyum hastalıklarda korusun
Nurahsen Bende aptamil mama kullanmıştım ve mamayı içen bebeğim içmek istememişti. Çünkü sonradan akıl edip mamayı kokladığımda leş gibi kokuyordu. Saklama koşullarından dolayı mamalar bozulabiliyor. Mamayı bi kontrol etsen iyi olur