Hanımlar Doğum yapalı 9 ay oldu. Geçen ay ilk kez adet oldum. Adetten 10 gün sonra lekelenmem oldu arada çoğaldı falan 4-5 gün sürdü çok yoğun olmasa da. Şimdi gene 10 gün geçti lekelenmem var kasık ağrımda var. Böyle olan oldu mu normal midir ? Doktora gitmeli miyim 🙁