Bir yerde duymuştum bir sohbet sanırım. Diyordu “ Şeytan boş adamla uğraşmaz “
Çok büyük Âlimler olur, Zâtlar olur , imanı kale gibidir. Allahın izniyle şeytan ona bulaşamaz.
Tam boşvermiş insanla da “nasıl olsa cepte” mantığıyla uğraşmaz. Aradakilerle uğraşır.
Namaza niyetlenirsin uğraşır. Abdest alırken bile uğraşır. Hatta sabah namazına kalkarken , yatsıda uyku gelir vs. Vesvese verir, şüphe verir.
Siz ki bu devirde tesettür nimetini bulmuşsunuz. Modayı Allah uğruna terk edip, tarza göre değil Allahın farzına göre yaşamayı seçmişsiniz tabii ki boş durmayacak.. bunları düşmanınızı tanıyın ve o düşüncelerin nerden geldiğini bilin diye söylüyorum.
Bol bol Rabbimize sığının. Ayrıca neden tesettüre girmeliyim, amacı ne tarzı sorulara da cevap bulmak için Risale-i Nur’lar çok güzel bir kaynak.
Daha da uzun yazmak isterdim ama burayı meşgul etmek istemedim. Konuşabiliriz isterseniz