Selam kızlar bebeğim 12 ay 15 günlük oldu ve artık mamayı bırakmak istiyorum zaten baya azalttı kendisi sabah, gün içerisinde bir de uyumadan içiyor fakat ben tamamen bıraktırmak istiyorum onun yerine keçi sütü düşünüyorum deneyen var mı ? Bir de günlük beslenme rutiniNiz nedir🤱🏼