busraduru1 Bu saat oldu hala uyuyamadık aslında uyumuştuk ama sesten uyandı sizde durumlar nedir kızlar? Çok yoruldum valla bıktım artık
Deletedmom_7 busraduru1 38 ateşi covitli dün geceden beri uyumuyoruz ama yavrumun başında nöbetteyiz eşimle sıra sıra 🥺
gulay_candemir busraduru1 Şu anda öyle sinirliyim anlatamam Üç büyük yaşında Emmek yok Tuvalet eğitimi tamam Karni yok Bir yeri ağrımiyor Neden uyumaz bir bebek anlamıyorum Doğduğundan bu güne kadar bir gece sabaha kadar uyuduğunu bilmiyorum
Sinemisssss Kusmuk ve kaka nöbetindeyim şimdi uyuttum ama hasta yavrum gözlerim kapanıyor aslında da uyumuyum diye burda takılıyorum
Sinemisssss Bilmiyorum ki 2 ayrı doktor kaka tahlili temiz enfeksiyon yok virale benziyor deyip yolluyorlar cuma bir sonuç daha cıkacak beynim yanmış durumda düşünmekten
busraduru1 Sinemisssss çok geçmiş olsun ya cidden çok zor cocukların hastalanması bide sebep bulamazken
busraduru1 Lena123moms ayyy o en zoru işte ben 40 ne zaman çıkacak diye kara kara düşündüm hep resmen bitmeyecek bir kabustu bana ama şükür Allahıma 40 bitti ve rahatladım ertesi günü🥹🥹
busraduru1 Benherseydenoncebiranneyim ah en zor günler hiç bitmeyecek denilen ama biten o günler🤦🏼♀️🤦🏼♀️
busraduru1 Deletedmom_7 hadi ya çok geçmiş olsun Allahım şifasını versin tez zamanda inşallah🙏🏻 Birde emdiriyorsan eğer sarımsaklı cacık iç ateşini alır cocugun derler sütten. Ben aşı zamanları hep yaptım hiç ateş görmedik şükür🙏🏻
Benherseydenoncebiranneyim busraduru1 maşallah allah bağışlasın 🙏🏼 Ben de bi an önce 4 ay sonrasına ışınlansam 😄