Nefestosss çok geçmiş olsun. Bizde de aynı durum var. Bebeğim iki aylık kontrolume gittiğimizde doktorumuz bebeğimin kafasını tutamadığı mi farketti. Bende hiç evde dikkat etmemiştim tutamadığini hep daha küçük diye destekledik. Kontrolde de ağlarken sürekli kafasını geriye geriye attı. Norolojiye gönderdi direkt. Aslında hiç tutamiyor değildi. Ama zaman zaman atıyordu geriye doğru. Herneyse 3 gün sonra falan norolojiye gittik. Doktor reflekslerinde bir sıkıntı olmadığını söyledi. B12sinden şüphelendi sizin bebeğiniz gibi. Doğumundn 2 hafta sonra kan tahlili yapılmıştı bebeğime b12si çok ama çok düşük çıkmıştı ozaman. O yüzden olabileceğini, aslında hem bana hem bebeğime damla vermeleri gerektiğini söyledi doktor. Sadece bana vermierdi halbuki. Şimdi bebeğimde damla kullaniyor. Kafa tutması toparladı gibi kendini. Bir ay olduğunda tekrar kontrole gideceğiz. Daha erken falan diye düşünmeyin, çevrenizde diyen olursa kulak aşmayın. Lütfen düzenli kontrolünüzü yapın. Ailem benim daha erken birşeyi yok çocuğun gibi cümleler kurdular hep hiç birini tabiki dinlemedim. Nöroloji doktoru b12si düşük giderse hep birseylerinin geriden gelecegini söyleyerek uyardı bizi