Kızım 3.5 aylıkken yüksek ateşle götürdük kanı temiz çıktı idrar8nda enfeksiyon çıktı antibiyotik igne oldu 10 gün sonra geçti şükür ama o günden beri hiç kilo almamış 5.5 aylik olduk emmiyor_ zayıf diye götürdük 1 hafta izledi doktor 1 haftanın sonunda hic kilo almamış 20 gram kaybetmiş bile :( idrarinda yine enfeksiyon çıktı antibiyotik başladık
B12 si de düşük çıktı bende olmadığından b12 kizima da gecmezmis eksik dedi b12 spreyi başladık cpk korkuyorum hareketlerinde kisitlilik olabilir dedi 5.5 aylık 6800 gram aynı sorunu yaşayan anneler var mı çok üzülüyorum gözümden sakiniyorum ama yine buldu lanet enfeksiyon mamada vermiyorum sadece emiyor ama kilo almıyor "(