Mrn33bhr Ben de normal yaptım bebeğim 44 günlük. Gebeliğin son iki ayını bol bacak ağrısıyla geçirmiştim hatta sürünüyorum benim kadar kimse o bacak ağrısının çekmemiştir herhalde. Öyle ki doğumdan iki hafta olmadan ortopediye gittim sanki kemiklerim kirilacakmis gibi geliyordu. Emzirmekten güçsüz dusmusum kemik suları ve sıcak su önerdi. Vitaminlerimi değiştirdi. Yaklaşık iki hafta kullandım ve duşta bol bol sıcak su tuttum kovaya doldurdum emzirirken hep sıcak su içine koydum dizime kadar. Tam bir aylık olduk ağrı falan kalmadı. Belki vitaminlerdendir dedim onları da bıraktım iki hafta oldu değişen bir şey yok bıçak keser gibi birden kesildi ağrım. Eşime diyorum ki yürümek ne kadar guzelmis. İnşallah sizin de yüzünüz güler ♥️