Senaoz21 Herbalife içtim ben 73 kilodan 57 kiloya düştüm bilinenin ve dusunulenin aksine hiç bir zararıni yaşamadım ve bıraktığında alırsın dediler almadım tabi eskisi gibi yemiyorum diyet yapmıyorum kendimi kisitlamiyorum ama öncekine göre daha az yiyorum yediklerimde beni doyuruyor imkanın varsa dene önce araştır aklında hiç bişey kalmasın ama