Bisracinarkartal illa bir gram almanıza gerek yok, tabiki hedefi yüksek tutmakta fayda vardır ama altın hesabı açarsanız paranız ne kadarsa o kadarlık altın alabilirsiniz. Ben şuan ücretsiz izindeyim, çalışırken öyle bir hesap açmıştım ve şuan bana çok faydası dokunuyor. Ücretsize ayrılalı neredeyse 1 yıl olacak kendi kartımı kendim döndürüyorum eşime bulaşmıyorum hiç. Faydasını görürsünüz inşallah ☺️