Merhaba koltuk altı eski usul var şuan elimde onunla ölçtüm 36,2 çıkıyor ama başı ateşli sanki yanakları al al oldu diş ateşi olup olmadığını nasıl anlarm vücutta yok ateş şimdilik iki üç gündür pişik var 7.5aylık 6tane dişi var zaten onlar ateş yapmadan çıktı dört üstte iki altta daha ne çıkacak bu ayda anlamadım ben emin olamıyorum neyi olduğuna 🤷🏻♀️☹️Bu ayda 6 taneden snra hangi diş gelirki genelde yanları kaşıyor bakıyorum ama beyazlık kabarma falan yok ateş ölçerim olmadığı için iki çay kaşığı calpol verdim bir saat önce çokta birşey değişmedi 😒🤦🏻♀️Ateşten korkuyorum ölçemediğim için ☹️