Kızlar 8 aylık kızım var . Prezervatif ile korunuyoruz. Reglim 3 gün gecikti. Ama ilk defa geçen ay regl oldum doğumdan sonra. Korkuyorum hamile olabilir miyim sezeryan oldum birde çok zor geçti sezeryan sürecim.. ah ah sabah ilk isim test almak …. Böyle bir durum yaşayan varmi