Bebegmveben3 Valla gelişimi de iyi aslında bicok yapması gereken şeyi yapiyo ne güzel. Benim kızım da aynı gibi bak şimdi sana karşılık yazıyım ordan anlarsın
Diş 1 tane , emeklemiyo
Donuyo yattığı yerde,
Yürüteçle gezebiliyo, adım atmaya calisiyo,
Desteksiz oturabiliyo ama uzun süre değil
Bak hemen hemen aynı şeyleri yapabiliyo bebeklerimiz. E doğum kilosuna göre iyi de şuanki kilosu . Bence takılacak birşeyin yok stres yapma kendine de bebeğe de