Bensu0988 alerji problemi yoksa ve yiyorsa az az ver canım bizimki daha iki aylık maşallah yemesi gayet iyi bende o zamanlarda başlicam şimdi millet herşeyi abartıyor sanki annelerimiz bizi nasıl büyütmüş formül mamalara gereksiz para harcanıyor bizim doktorumuz da önermiyor zaten yemeği çok sevdiği için oğluma gece 12 de pirinç unu veriyorum hiç bir sakınca görmedi doktorumuz