Bu bez işi tamamen bebeğe göre değişiyor bence. Şimdiye kadar çok bez değiştirdik. Hepsinin illa bir sorunu çıkıyor. Molfixin ikisi de güzel ama gece kullanıma uygun değil, gece molfix bağlamışsam kesin taşırdı ve çok şişiyor bence. Prima güzel ama o da aşırı pahallandı ve yine de iz bırakıyor kızımda. Şimdiye kadar kullandıklarımdan en çok sleepyden memnun kaldım. Markette sleepy ecologic vardı onu aldım harika yumuşacık, pişik de yapmıyor kötü iz de bırakmıyor taşma da yapmıyor.