Benimde o şekilde hatta babam hep der küçükken hep ağlardın bacaklarım yanıyor diye şuan 28 yasindaym hala öyle doktora gitmedm araştırdım huzursuz bacak sendromu diyolar ama tabi siz yine götürün öyle bisey varsa da korkmayın inşallah tedavisi vardır