Minik-13 kilo alımında bir değişiklik olmamıştı benim bebeğimin yani alarak ilerledi ki aşırı çok kusan bir bebeğim var ona rağmen, ama dediğim gibi normal mama kullanmayın. Pregomin sorabilirsiniz yada alternatif baska bir marka daha var diye biliyorum ama ismini unuttum onun onu sorup değiştirebilirsiniz bence.. Benim bebeğimin de mesela kaka da çıkmıştı tahlil sonucu alerjisi oldugu, kan ve deri testi hiç yapmadılar