incismom Kızlar bugun D&R ye gittim hareketli kitap almaya. 3 sayfa kitaba 44 lira para verdim. Kitaplar 100 liradan başlıyor. Ne olcak böyle ya :( Benim bebeğim diş döneminde elleri ağzından gelmiyor. Bi boşluk buldu mu hemen elleriyle oynuyor. Karnının üzerine asla yatmak istemiyor. Dönmek istemiyor. Hep bi diş huzursuzluğu var. Napcam? Siz neler yaptınız?
Sinoom incismom aynı sorun bizde de var eller hiç çıkmıyor ağzından eliyle de ne tutsa ağzına götürüyor , yüzüstü yatmayı da sevmiyoruz ama bebeğimi bir saniye boş bıraksam dönüyor , diş için Trendyoldan diş kaşıyıcı sipariş vereceğim :/
Sibel3455 incismom bitek ellerini ense gene iyi benimki bileklerini emiyor kan toplamış gibi kızarmış, oynuyoruz zeka kartları gösteriyorum, dönüyor ama dönerken bile o el ağzında, kolaylıkla atlatırlar inşallah şu diş dönemini
incismom Sinoom ben hiç yatırmıyorum öyle yere ya. Hep reflü yatağında yatıyor. Gelişimi etkilenir demi yatırmam lazım. Vala gittim en iyisini aldım diş kaşıyıcı ama gene de ellerini emmek istiyor. Onu tutmak zor geliyor.
Sinoom incismom evet gelişimi için sorun olabilir mesela bebeğimi yumuşak bir şeyin üstüne koyduğum da dönmüyor haraket dahi etmek istemiyor yatağıma koyduğum da asla durmuyor sürekli dönmek istiyor yüzüstü sevmiyor ama bilerek de öyle durmasını sağlıyorum karşısına geçiyorum deli gibi harsketler yapıp onun bakmasını sağlıyorum ellerinin üstünde ve kafasını dik tutuyor o şekilde , bebeğimi her zaman yere koyarım bir şey sererim altına o şekilde doğduğu zamandan beri böyle bebeğim yerde uyumayı da çok seviyor beşiğini öyle sevmiyor 😂 annelerin taktığı eldiven şeklinde diş kaşıyıcı var kendimiz müdahele ederek kaşıyoruz onu denediniz mi
incismom Sinoom maşallah ya. Bende yarından itibaren yere koyayım artık o zaman. Yuvarlansın. Ya e bebekte aldım elime silikonu çok kalitesiz geldi büyük ihtimal kokuyordur diye almadım. Sophie aldım. Onu da tam kavrayamıyor. Benim tutmam lazım hep. Sürekli ıslak çocuk. Üstünü çıkarmaktan bi hal oldum. Tüm parmaklarını sokuyor. Uykusunda, emziğinin kenarından boş bulduğu her an.
Sinoom incismom dişleri çıkana kadar böyle gidecek napalım 🤦🏻♀️ Ben önlük aldım önüne çok şükür günden üst değiştirmekten kurtuldum 😂 bu arada bebeğime o kadar bakmama rağmen boynunun altı pişik oldu salyadan dolayı nasıl olduğunu dahi anlamadım siz de dikkat edin 🫶
incismom Sinoom ayyy salyadan mı o pişik evet. Yanakları bile yanık gibi. Allahım ne zormuş çocuk bakmak
Sinoom incismom ıslak mendille silip kuruladım günde 3 kez pişik Kremi sürdüm ve yakasına aldığım önlükle çok şükür geçti gitti
Tubiknr incismom keşfediyor ağzına götürmesi güzel bişey gelişim belirtisi. Bebekler ağzına ala ala öğreniyor herşeyi.